Busquem altres vies
Redacció: Dimas Gonzalbo
Edició: Ana Millán
Carlos Huertos, director general de Take a part i ex alumne de la Facultat de Comunicació Blanquerna, va explicar com la publicitat ha anat evolucionant al llarg dels anys.
La publicitat va néixer amb el simple interès de les marques dʼ aconseguir imatge. Pagaven diners en funció de la quantitat de vegades que una marca apareixia en un esdeveniment. Aquest procés tenia un gran inconvenient: les marques invertien molts diners i no rebien cap benefici directe.
Actualment, les marques procuren obtenir un benefici directe de les seves aliances. Un exemple clar és Zurich amb la marató de Barcelona. Aquesta empresa financia amb una gran inversió la marató de Barcelona i, tot i la gran inversió inicial, rep una part de benefici directe amb lʼassegurança dels propis corredors ja que la necessiten per córrer. Per una part, existeix aquest primer benefici directe; en segon terme, la imatge de la marca queda per arribar al públic.
Take a part, és una empresa jove però en la qual grans marques sʼestan interessant pels seus serveis. Una empresa que sʼespecialitza en relacions entre empreses és una novetat per a tothom. Take a part ajuda a aquelles empreses que contracten els seus serveis a trobar la millor relació amb alguna altra per aconseguir una relació de simbiosi i un benefici mutu.
Per acabar, Huertas explica amb un exemple com ha canviat la publicitat; és el cas de BBVA. Després de dos anys sent la imatge de la NBA, no havien buscat cap benefici directe i no ha estat fins ara, aquest últim any, que BBVA ha obert una sucursal a Mèxic i amb la inteció de fer-ho als Estats Units. En aquests casos, sí que el banc rebria benefici directe de la seva imatge en la NBA. Aquest és un exemple clar de com els interessos de les marques estan canviant, ja no només busquen donar-se a conèixer, sinó també rebre un benefici directe.
Redacció: Dimas Gonzalbo
Edició: Ana Millán
Carlos Huertos, director general de Take a part i ex alumne de la Facultat de Comunicació Blanquerna, va explicar com la publicitat ha anat evolucionant al llarg dels anys.
La publicitat va néixer amb el simple interès de les marques dʼ aconseguir imatge. Pagaven diners en funció de la quantitat de vegades que una marca apareixia en un esdeveniment. Aquest procés tenia un gran inconvenient: les marques invertien molts diners i no rebien cap benefici directe.
Actualment, les marques procuren obtenir un benefici directe de les seves aliances. Un exemple clar és Zurich amb la marató de Barcelona. Aquesta empresa financia amb una gran inversió la marató de Barcelona i, tot i la gran inversió inicial, rep una part de benefici directe amb lʼassegurança dels propis corredors ja que la necessiten per córrer. Per una part, existeix aquest primer benefici directe; en segon terme, la imatge de la marca queda per arribar al públic.
Take a part, és una empresa jove però en la qual grans marques sʼestan interessant pels seus serveis. Una empresa que sʼespecialitza en relacions entre empreses és una novetat per a tothom. Take a part ajuda a aquelles empreses que contracten els seus serveis a trobar la millor relació amb alguna altra per aconseguir una relació de simbiosi i un benefici mutu.
Per acabar, Huertas explica amb un exemple com ha canviat la publicitat; és el cas de BBVA. Després de dos anys sent la imatge de la NBA, no havien buscat cap benefici directe i no ha estat fins ara, aquest últim any, que BBVA ha obert una sucursal a Mèxic i amb la inteció de fer-ho als Estats Units. En aquests casos, sí que el banc rebria benefici directe de la seva imatge en la NBA. Aquest és un exemple clar de com els interessos de les marques estan canviant, ja no només busquen donar-se a conèixer, sinó també rebre un benefici directe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada